METODE DE LIVRARE PENTRU UCRAINA
1. Livrare la filiala Ukrposhta
Timp de livrare – 2-5 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 4,44 L).
2. Livrare la sucursala Nova Poshta
Timp de livrare – 1-3 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 6,65 L)
3. Livrare adresa prin curier Nova Poshta
Timp de livrare – 1-3 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 10,54 L).
Livrarea se efectuează în zilele lucrătoare și în weekend. Programul de livrare depinde de locație.
Curierul contactează destinatarul prin telefon cu 30-60 de minute înainte de sosirea la adresă.
Dacă valoarea declarată a mărfurilor depășește 1663,49 L sau este comandat serviciul „Livrat personal”, destinatarul va trebui să furnizeze un pașaport.
METODE DE LIVRARE PENTRU MOLDOVA
1. Livrare la filiala Ukrposhta
Timp de livrare – 7-10 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 55,45 L).
2. Livrare la sucursala Nova Poshta
Timp de livrare – 3-5 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 44,46 L)
3. Livrare adresa prin curier Nova Poshta
Timp de livrare – 3-5 zile lucrătoare.
Cost de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 55,45 L).
Livrarea se efectuează în zilele lucrătoare și în weekend. Programul de livrare depinde de locație.
Curierul contactează destinatarul prin telefon cu 30-60 de minute înainte de sosirea la adresă.
4. Livrare la sucursala DHL
Termenul de livrare este de 3-7 zile lucrătoare.
Costul de livrare - conform tarifelor transportatorului (de la 44,46 L)
Dacă valoarea declarată a mărfurilor depășește 1663,49 L sau este comandat serviciul „Livrat personal”, destinatarul va trebui să furnizeze un pașaport.
METODE DE PLATĂ
1. Plata in contul curent al companiei (pentru persoane juridice)
Cerințe pentru plata fără numerar:
Destinatar: SOCIETATE ÎN RĂSPUNDERE LIMITĂ „PROMARK”
TIN: 421845104872
EDRPOU: 42184514
IBAN: UA023052990000026007020405238 în JSC CB „PRIVATBANK”, m. Dnipro
Adresa destinatarului: 50053, oraș. Kryvyi Rih, st. Constitutionalnaya, clădirea 9A
Este plătitor de impozit pe venit din motive generale.
2. Plata prin detalii (pentru persoane fizice)
Plată pe un card PrivatBank.
Numărul cardului - 5169 3305 1808 4832
3. Postplătit
Plata prin numerar sau card bancar la primirea mărfii la biroul transportatorului sau la livrarea prin curier.
GARANȚIE
Perioada de garanție pentru fiecare produs este specificată în documentele de operare. Confirmarea obligațiilor de garanție este cardul de garanție al producătorului sau cardul de garanție al companiei PROMARK. Înainte de a începe să utilizați produsul, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii de garanție și manualul de utilizare.
Produsul este verificat pentru completitudine și absența defectelor atunci când produsul este transferat cumpărătorului.
Reparațiile în garanție sunt efectuate de reprezentanții producătorului sau vânzătorului (centre de service) după primirea unui card de garanție completat corect și a unui document care confirmă plata mărfurilor. Cardul de garanție trebuie să indice: modelul, numărul de serie al produsului, perioada de garanție și data vânzării. Pentru a evita eventualele neînțelegeri, este necesar să păstrați factura și cardul de garanție atașate produsului în momentul achiziției pe toată perioada de garanție.
În conformitate cu „Legea Ucrainei privind Protecția Consumatorului”, în termen de paisprezece zile, cumpărătorul poate schimba echipamentul, cu condiția ca bunurile să nu fi fost folosite, iar aspectul produsului și proprietățile consumatorului să fi fost păstrate, ambalajul să fi fost păstrat, toate accesoriile, componentele și documentația incluse în mărfuri să fie păstrate și ambalajul acestora să nu fi fost deteriorat (parțial sau complet, deteriorarea ambalajului, a etichetei, deteriorarea componentelor sau a etichetei) s-au păstrat chitanțele sau facturile de produse (documentele care confirmă achiziția), sigiliile, etichetele fabricii, bonurile sau facturile de produse (documentele care confirmă
Perioada de garanție a produsului se calculează de la data vânzării.
Reclamațiile consumatorilor prevăzute de legislația privind protecția consumatorilor pot fi depuse în perioada de garanție, cu condiția ca defectele bunurilor să nu apară din cauza încălcării de către cumpărător a regulilor de funcționare, transport, depozitare, acțiuni ale unui terț sau influenței fenomenelor naturale.
Numai bunurile noi care nu au fost folosite și care nu au semne de utilizare sunt eligibile pentru schimb sau returnare: ambalajul nu este deteriorat, bunurile nu prezintă zgârieturi, așchii, abraziuni, software-ul nu a fost schimbat etc.
Dacă produsul nu funcționează sau funcționează incorect, schimbul sau returnarea produsului se efectuează numai dacă există o concluzie de la un centru de service autorizat de producător că nu au fost încălcate condițiile de funcționare.